Fijne paasdagen

Goedemorgen,

ja de pasen staat ook weer voor de deur, en met dit lieflijke papier heb ik deze creatie voor jullie gemaakt.



Het papier is van Craft&You Hopping Bunnies.
Heb er lekker fel geel bij gebruikt, dat is toch wel echt een paas kleur.
De grote ei heb ik over getrokken van een Dutch Doobadoo mal, en wel het schoentje, die had de ideale maat hiervoor.


Het design papier heb ik nog wel extra bewerkt met een mask en met distress inkt.
De meesten die me kennen weten dat ik dat wel vaker doe.


Bloemetje bovenin geplakt met wat blaadjes erbij, meer eigenlijjk om een bradje te verstoppen, hihih, maar daar komen jullie straks wel achter.
De ei laten scheuren met een crackle rand, deze is van Craft Emotions.




Het zelf nog wat extra paaseitjes uitgedraaid uit het design papier en deze gemat met het geel.


En hier zie je dus waarom ik een bradje had gebruikt, om de ei omhoog te kunnen schuiven.


Lieve eendjes bij de tekst geplakt. En hier zie je nog meer wat ik met de mask gedaan heb, heb wel verschillende kleurtjes inkt gebruikt.


En dit was mijn paascreatie voor jullie.

Vele groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat.

fb pagina:

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
















6 opmerkingen: