Click!.....

 De nieuwe materialen zijn weer binnen gekomen waaronder ook de Joy! Crafts mal. 
Maar ja, wat ga je dan maken?

Ik ben uiteindelijk op het idee gekomen om een en klein fotomapje te maken. 



Basis is gemaakt met craft linnen en daarop heb ik het mooie papier van Craft-O-Clock Beauty Restless gebruikt.
Voordat ik het designpapier plakte heb ik touw rondom geplakt zodat je het mapje dicht kan maken.



Hoe leuk zijn de stempels en de negatief filmrolletje van Marianne Design om te gebruiken op mijn creatie.


Binnen in het mapje heb ik soort klapper gemaakt zodat je de bladzijdes kan omslaan.
Je kan er geen grote foto's in doen maar wel van die lieve kleine foto's.
 

Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs Bianca
XX


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


1 opmerking: