Opa & Oma

Hoi hoi,

hoe leuk is het om als aanstaande grootouders een mooi kaartje te mogen ontvangen.

En met dit in mijn achterhoofd en met natuurlijk de leuke materialen van het DT pakket heb ik deze kaart gemaakt.


Slim line kaart is het geworden en wel van Dutch Doobadoo.
Met het lieve design papier van Craft&You Baby Toys.


Het treintje en het karretjes vind ik ook wel lief hierbij, en daar opa en oma op gestempeld.


Als rook komen er mooie hartjes uit, ja want als aanstaande grootouders ben je nu al verliefd toch.


Schattig beertje uit het design papier geknipt, ballontjes erbij en deze met  glossy accents bewerkt en wat glitters overheen gestrooid.


Misschien dat je hier wat kunt zien, het glim en de glitters.


De klepjes kunnen open en daar heb ik Van Harte in gestempeld.


Rondom heleboel bloemetjes geplakt deze zijn van Craft Emotions, wilde het nog iets lieflijker maken.


En in de binnenzijde, Jullie worden grootouders.
Ik vind deze stempelset ook erg leuk.


Ik wens jullie een fijne dag, de gebruikte materialen vinden jullie hieronder, met 1 klik komen jullie gelijk terecht op het goede artikel.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

fb pagina:

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.











 



















2 opmerkingen: