Challenge Mannen Kaart

Deze maand hebben wij de challenge maak een mannen kaart.
Vandaag mag ik mijn kaart aan jullie laten zien.


Ik heb gebruik gemaakt van een mal van Dutch Doobadoo.
Dat blijven toch super mooie mallen.
Ook ben ik een super fan van Maja Design.
Hun papier is geweldig.
Hier heb ik de lijn Denim&Friends gebruikt.


Rechts boven in een ouderwetse dubbeldekker.
Uit donker blauw papier gestanst.
Verder heb ik het met wax bewerkt.
Gewoon met de vingers erop smeren.
P.s. wel eerst een beetje wax uit het potje halen, niet met je vingers in de pot.


Van harte is een tekst stempel van CraftEmotions.
Gestempeld met vintage photo.
Dit doe ik met de stempel hulp, zodat ik het vaker met de inkt over kan doen.


Radars blijven ook altijd geweldig om te gebruiken.
Hier ook met wax bewerkt.


Onderaan de kaart heb ik een label houder gemaakt.
Deze houder zit bij op een journal mal van CraftEmotions.
Als je deze stanst maakt die gelijk een stippellijn waar je het papier kunt vouwen.
Bij Maja Design heb je altijd bij het scrap papier een randje aan de onderkant.
Bij deze rand heb ik de kleine gympjes uitgeknipt en met foam op de label geplakt.

Jullie kunnen allemaal nog mee doen aan onze challenge.
In onze facebook groep kun jij je creatie inleveren.
Maar ook via onze blog ding je mee naar de prijs.
De prijs is een pakket met winkelwaarde van ongeveer 15 euro.
Klik HIER voor Blogger.
Klik HIER voor Facebook.

Groetjes Anneke.






 

4 opmerkingen: