Enjoy the Day.

 Goedemorgen allemaal, 


Vandaag is het mijn beurt om de reminder voor de lopende challenge te laten zien, het thema voor deze challenge is maak een mannenkaart.


Nu weet ik dat iedereen dat wel een beetje lastig vind om een mannenkaart te maken en dat heb ik ook.
Meestal kom ik uit op een bierpul of een kaart met een sexy dame, tja daar is niet iedereen van gediend hahaha.

Nu zit er in de Craft O Clock Vintage Treasure diverse soorten papier, zo ook deze stoere kleuren voor een man en daar ben ik mee aan de slag gegaan.

Basis is gemaakt met Zwart linnen , 10 x 21 dus een lange slanke kaart.
Daarop heb ik het design papier geplakt en daarboven op nogmaals de zwarte linnen maar nu 8 x 19 met design papier.


Op de bovenste laag heb ik met een Pronty Mask raster en Dutch Doobadoo pasta een motief aangebracht.
Terwijl dit droogte heb ik met de Joy! Crafts tandwielen uit gestanst.
Gedeelte met design papier en een gedeelte met zwart linnen.
Het zwarte linnen heb ik op mijn stempel pad voor embossing gelegd, daarna bestrooid met Zilver embossing poeder, op de de grote tandwiel zie je dit goed.

Uiteraard is de tekst van Craft Emotions ook gestempeld en daarna met embossing poeder bewerkt.



Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

  1. Heel mooi Bianca!!! Ik heb jullie challenge blog net ontdekt, was er van
    overtuigd dat het alleen via facebook was....dom hè!
    Goed weekend! groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen