Steampunk album

    Hoi allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag dit albumpje zien.


Hierbij mocht ik werken met het mooie papier Mists of Toolbox Town van Craft O Clock.
Dit papier is haast zelf al te mooi om iets op te plakken. Ik heb daarom gekozen voor een slimline vorm van het album om de mooiste delen van het papier juist te behouden.


Op iedere pagina in het albumpje heb ik ruimte gemaakt voor een foto.


Op deze pagina heb ik een klein envelopje gebruikt, gemaakt met de snijmal "Stencil Envelope Essential nr.319" van Studiolight. In het evelopeje is dan ruimte voor een foto, maar je zou er ook iets anders in kunnen stoppen.



Ook op de volgende pagina's is weer ruimte voor een foto.
De pagina is verder versiert met de bijpassende knipfiguren.


De rechterpagina heeft een uitklapbare pagina en zo nog ruimte voor een extra foto.



De volgende 2 pagina's zijn weer "gewone" dubbele pagina's met plek voor foto's.


Ook de achterkant heb ik gebruikt om ruimte te maken voor een foto.


En dan was dat alweer mijn creatie deze week.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
  











Geen opmerkingen:

Een reactie posten