Reminder voor de 50 ste samen creatief !!

 Hallo allemaal, op dinsdag 11 juni om 1900 uur ga ik live met de samen creatief nummer 50.

Omdat nummer 50 extra feestelijk is , hebben we een geweldig pakketje samen gesteld waarbij een prachtige stans zit twv 8 euro.
Het pakket zelf kost maar 8,75, dus hoe leuk is dat !!
De stans is beschikbaar gesteld door Craft emotions ,echt heel tof van hun, maar het enige is......
Zijn de pakketjes op, dan zijn ze ook echt op!!
EN ze gaan enorm hard, dus wil je er nog 1 ,beslis dan snel !
Ik zal ook hier het boodschappenbriefje delen welke maten er nodig zijn voor de live en de link naar het pakketje.
Ik werk tijdens de live met papier van Joy crafts en de elementen komen van Mintay, rustic Charms.
Je krijgt er voor de basis ook nog ruim linnen karton bij van Craft emotions.
En het wordt zo gesneden dat het brievenbuspost is .
Hier is de link naar het pakketje: klik op de foto , dan kom je in de webshop



Nou ik hoop dat er op deze feestelijke 50 ste samen creatief veel kijkers zullen zijn!
Ik heb er in ieder geval superveel zin in , tot dan, groetjes Francis

PS Hieronder staat het boodschappenbriefje van de maten die je moet snijden om evt mee te kunnen doen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten