Challenge Juni 2024: Gebruik vlinders op je kaart

 Goedemorgen

Vandaag mag ik jullie mijn kaart laten zien voor de lopende challenge.
De challenge is gebruik vlinders op je kaart.


Ik gewerkt met de vlinder van CraftEmotions.
Zoals Rikie ook in haar live heeft laten zien, kun je mal beïnkten.
En daarna op papier door de stansmachine draaien.
En dan komt de vlinder er prachtig uit.


Wat ik heel erg mooi vind is het gebruik van een kroontjes pen.
Ineke Bezemer heb ik dit ook vaak zien doen en het idee vindt ik prachtig.
Het lijfje ziet er dan toch net even anders uit.


Aan de andere kant van de kaart heb ik een label houder gemaakt.
Uit het design papier heb ik het papier genomen wat op touw lijkt.
Crealies heeft een mooie stans waar je een cadeau kaart mee kunt maken.
Dat heb ik daar gedaan.
Onderaan een lekker gebakje. Ik ben gek op gebak.
En een kleine vlinder.


Hier zien jullie mijn label die ik de kaart heb gemaakt.

Doen jullie mee met onze challenge?
Je maakt dan kans op een shoptegoed van 10 euro.
Je kunt je kaart hier onder inleveren.
Maar ook in onze facebook groep. Klik dan HIER.

Ik zie jullie kaart graag terug.

Groetjes van Riky.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.










You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten