Hello

Hallo allemaal,

Carla Creaties heeft zulke leuke koeienstempels. Daar heb ik deze kaart mee gemaakt.
Voor de vormen heb ik mallen van Dutch Doobadoo (470.784.241 en 470.784.059) gebruikt. De basis heb ik uit toscane linnenkarton en kraft krijtwit gesneden. Het dessinpapier is van Scrapboys (Beautiful day). Bij het woord "hello" heb ik aan de bovenkant van de 1e L een plakstrookje getekend, zodat ik deze aan de basiskaart vast kon plak en deze omhoog kan klappen.


Zo ziet de binnenkant er uit en zie je ook hoe de "hello" omhoog klapt.

Hier nog even de "hello" apart.

Aan de binnenkant heb ik een frame met bloemen op een toscanekleurige cirkel verwerkt. Door het frame heb ik de koe gedaan.

Op de "hello" heb ik de kip gedaan. Beide stempels zitten in de set van Carla Creaties. Deze heb ik met Memento Rich Cocoa gestempeld op colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.

Hier de koe van dichtbij. De bloementoef is een aparte stempel in de set en heb ik op de bovenkant geplakt.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
.
   
  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten