Gnomeskaart

 

Hallo allemaal,

1e foto

Dit keert ben ik aan het 3 d knippen geweest. Ik heb een leuke gnomeskaart gemaakt van knipvellen van Yvonne's great gnomes. Tevens had ik met de teamdag een hele mooie mal gekregen van JMA Wild and free.

Samen met het tuingereedschap van Crealies tot een schattige kaart gekomen toch?

Hierbij de uitleg hoe ik het gemaakt heb:

Ik ben begonnen met de basismal van Jenine uit te stansen uit kraft papier. Ook het gietertje en het gereedschap van kraftpapier. De achtergrond uit groen cardstock papier.

De 3e laag uit het designpapier vanCraft O Clock, hey dude, dat past mooi bij de knipvellen. Tijdens het uitstansen van de bovenste laag heb ik ook de bloemenmal op de stans gelegd, zodat dit er tegelijk uitgestand werd.

Vervolgens heb ik het 3D plaatje geknipt en geplakt met foam ertussen. Dit op het designpapier geplakt.

Het gietertje heb ik gestempeld met een tekst uit de serie van Crealies, tuingereedschap CLXtra 77. Ik heb hem opgebold. Dit doe ik op een stukje rubbermat die iets mee veert, en een bolle hulptool.( Zie boodschappenlijstje)

Op de achterkant, dan bolt het plaatje op wat je dikker wilt maken. Dan plak ik in het midden van het plaatje  er een laagje foam achter, en plak ik het op. Zo krijg je ook ook leuk 3D effect.


Foto4

Dan heb ik nog kleine waterdrupjes uitgestansd en deze bij het gietertje geplakt. Voor het extra glanslaagje heb ik er Nuvo drops overheen gedrupt. En op de hoekjes pareltjes gezet met de Nuvo drops, om het geheel af te maken.

Ik hoop dat ik jullie hier een plezier mee heb gedaan en jullie ook op ideeën heb gebracht. 

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op  https://www.hobbyshopveldmaat.nl/

Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel. 

Groetjes Gea

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten