Samen creatief #50 voorbeeld nav de Live 11 juni

 Hallo allemaal, hier is dan mijn voorbeeld waar ik een begin mee heb gemaakt tijdens de live voor de samen creatief# 50.

Ik had gewerkt met het mooie samengestelde pakket, waar craft emotions een stans voor beschikbaar had gesteld.
Deze heb ik ook veel gebruikt op mijn creatie , ik vond hem prachtig.
Natuurlijk heb ik heel veel van het papier van Mintay gebruikt en heb van het raam ook een shaker gemaakt .
Natuurlijk is een ook weer een wedstrijd verbonden aan deze samen creatief .
Bij 10 of meer deelnemers wordt er een prijsje verloot.
En gezien het grote aantal pakketten wat er verkocht is, zou ik zeker zeggen :
Kom op, doe lekker mee!!
En plaats je creatie in de het desbetreffende album !!
Hopelijk met deze kaart erbij nog wat extra inspiratie voor jullie!!

Voor nu groetjes en we zien graag jullie voorbeelden verschijnen, Francis







Geen opmerkingen:

Een reactie posten