De samen creatief#50 voorbeeld kaartje

 Hallo allemaal, de samen creatief #50 is net geweest en ik wilde jullie mijn creatie laten zien , die ik voor mijzelf heb gemaakt als voorbeeld.

Tijdens de live heb ik met jullie een creatie gemaakt , en die moet ik nog afmaken .
Die zal ik zondag plaatsen op facebook en op het blog van de groep.
Mijn voorbeeld heb ik gemaakt met het mooie papier van Felicia van Craft O Clock.
Allereerst was het prachtig papier en er zitten zoveel elementen bij, dat ik deze echt wilde gebruiken .
Ik hoop in elk geval dat jullie het een gezellig live vonden,
en dat wij hele mooie creaties gaan terugzien .
En natuurlijk is er ook weer een wedstrijd verbonden aan deze samen creatief, die wordt verloot bij 10 of meer inzendingen.
Dus doe lekker mee allemaal!!
Groetjes weer en veel knutselplezier allemaal , Francis









PS; hier is de link van het gebruikte papier,klik op de foto en je komt erbij !








Geen opmerkingen:

Een reactie posten