Chocoladekaart

                                                                 

Hallo allemaal,


Deze keer heb ik een kaart gemaakt voor iemand die met pensioen gaat.

Er zijn van die mooie tekststempels van Marianne design die voor bijna elke gelegenheid bruikbaar zijn. De stempels met het nr. CS1141 zijn dat ook.

Voor het chocoladekaartje heb ik als basis kraftpapier gebruikt en in het midden uit elkaar 4 sneden in gemaakt die allemaal even lang zijn (3 cm). Vervolgens dal en bergvouwen erin ( zie kaart) en je krijgt leuke vakjes.

Ik heb de basis geheel beplakt met papier van Master piece > Summer scrap. 

 

 Op de voorkant heb ik een extra pocket gemaakt en daarin een mooie tag. Beiden heb ik zelf op maat gesneden zoals ik dat mooi vind. Een tekstje en een lintje maakt het af.

Op de voorkant heb ik een vlinder stans van Crealies gebruikt. Subtiel, omdat er alleen de omlijning uitstanst. Het is de Crealies decorette vlinder no.43.


In de binnenkant heb ik de chocolademal van Marianne Design nr. LR0802 gebruikt. Ik vond deze leuk omdat ik ook chocolade zou gaan geven. En dan past deze kaart er mooi bij. Er zijn ook hele mooie chocolade tekstjes te koop van Marianne Design Lekkerr Chocola nr CS 1129. Ik had ze zelf ff niet, dus de andere stempels gebruikt.

Dankjewel voor het bekijken en hopelijk vind je hem ook leuk om zelf eens te maken.


 
Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op: https://www.hobbyshopveldmaat.nl/

Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

Groetjes,

Gea





 

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten