Samen creatief # 50

 Hallo allemaal, vanavond is het dan zover, rond de klok van 1900 ben ik live te vinden op de groep van Hobbyshop Veldmaat.

We gaan dan met elkaar de 50ste samen creatief maken , hoe gezellig is dat !!
Als het goed is zijn alle pakketjes verkocht, en al deze bofkonten hebben de gratis stans weten te bemachtigen die gesponsord was door Craft emotions .
Hoe tof is dat !!
Natuurlijk mag je deze creatie ook met je eigen paper maken, maar hou het designpapier rustig, want ik ga met veel plaatje werken!
Op de you tube van Hobbyshop Veldmaat, staat het filmpje van het voorsnijden, hier is de link daarvan :

Als je ons makkelijker wil vinden, ga dan op de groep naar evenementen , en zeg dat je gaat, dan krijg je een melding wanneer ik begin.

ik zal ook het boodschappenbriefje wat nodig is erbij voegen.
Rest mij nog om te zeggen, tot vanavond wie er meedoen, groetjes Francis




Geen opmerkingen:

Een reactie posten