Trouwkaart

Hallo allemaal,

Deze keer wil ik jullie een trouwkaart laten zien.
Voor de basis heb ik lichtgroen linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Lemon Craft (Happiness).
Om de vorm te maken heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.230) gebruikt. Deze heb ik 2x een stukje overlappend getekend om de basis van de easelkaart te maken en nog 1x enkel om tegen de staande basis te plakken.


Alle plaatjes komen uit het dessinpapier. Sommigen heb ik verhoogd met wat foamtape opgeplakt.

Achter het bruidspaar heb ik de puzzelstans van Marianne Design gebruikt.

Vond die vlinders ook wel heel mooi erbij.

Dit hart en bloemen passen er natuurlijk perfect bij.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
 




 

2 opmerkingen: