Life is short .....

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer wat inspiratie geven en deze keer ben ik aan de slag gegaan met het ProSilkCard van CraftEmotions en Distress Inkt.

Voor de basis heb ik linnenkarton koraalmagenta en kraft krijtwit gebruikt. Het dessinpapier is van Piatek (Secret Garden). De vorm heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.784.230).

Om te beginnen met de beïnkte puzzelstukjes heb ik een stukje ProSilkCard gesneden van 15x15 cm, zodat ik lekker de ruimte had om te kliederen. Ik heb eerst met Distress Inkt in de kleuren Tattered Rose en Dusty Concord een achtergrondje gemaakt. Handig om daarbij blending brushes te gebruiken. Dan krijg je mooi resultaat.
Daarna heb ik een mask stencil van Dutch Doobadoo (470.715.026) er over gelegd en met de kleuren Picked Raspberry en Wilted Violet beïnkt. Zo krijg je wat donkere bolletjes er op. Daarna heb ik met de puzzelstans van Marianne Design stukjes er uit gesneden en die als een puzzel in elkaar geschoven en op mijn kaart geplakt. 

Hier zien jullie de puzzelstukjes nog wat beter.

De tekst vind ik wel heel leuk. Deze zit in de stempelset met de ijsjes van CraftEmotions.

De ijsjes heb ik gestempeld met Memento Tuxedo Black op Colorcard van CraftEmotions. Daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers en uitgeknipt. Ik heb ze wat verhoogd met foamtape opgeplakt.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.





 
 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten