Surprisebox

 

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag dit doosje zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Our Time Together van Art Alchemy.
Hierop heb ik de palmboom van Dutch Doobadoo gebruikt.


Met de Nuvo Drops in de kleur Copper Penny heb ik kokosnoten in de boom gemaakt.


Wanneer je het doosje opent zie je ook hier de prachtige platen uit het designpapier.


In het doosje zit een dubbele bodem waar je eventueel iets lekkers of geld in kunt verstoppen.


Het doosje is namelijk gemaakt door twee keer Studio Light Cutting Die Giftbox Essentials nr.394 op elkaar te plakken. 


En dan is dit mijn doosje.


Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  









 








 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten