Samen creatief #38 kaart nav de live

 Hallo allemaal, zoals beloofd, hier mijn foto's na de live die ik had gegeven afgelopen 13 juni Ik zie ook al dat er aardig wat mensen al zulke mooie kaarten hebben gemaakt , met deze samen creatief , echt super !!

Jullie hebben tot 27 juni nog om deze in te leveren en dan maak je kans op een prijs van 10 euro shoptegoed !!
Mocht je nu de kaart zien en denken , oh die wil ik ook nog graag maken, dan deel ik hier even de link naar de live :
Helaas is het papier wat ik heb gebruikt op(sunny summer van Studio Light), maar er zijn nog wel pakketjes van te koop, dan krijg je een half blok, en alles wat je nodig hebt om deze kaart te maken .
Klik op de foto en je komt bij dit pakket !!


Ik hoop dat jullie deze ook mooi vinden, en zoals jullie zien, heb ik het frame toch een kleurtje gegeven en meer versierd met het papier ipv grotere bloemen.

Nou ik zou zeggen tot de volgende keer weer, groetjes Francis !!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten