Challenge Juni 2023: Maak een mannenkaart

 Goedemorgen Allemaal,

Zoals je zit is het thema deze maand maak een mannenkaart.

In de winkel zijn we gaan zoeken welk designpapier
 we hiervoor zouden gaan gebruiken.
Anneke liet mij dit designpapier zien, met de vraag kun je hier wat mee?

 Zelf zou ik dit niet zo snel kiezen voor een mannekaart.
Er stond een auto op het kaft dus dacht ik waarom ook niet.

Een Dutch Doobadoo mal erbij gezocht en toen zag ik het wel zitten.

Ben begonnen met de Dutch Doobadoo mal 2x uit te teken
 op zwart craft papier en daarna uitgeknipt.
Deze plakken we later zo op elkaar dat het een pochet word.

Daarna heb ik de volgende delen opgetekend
 op design papier, en uitgeknipt.

Nu heb ik er een rondje uit gestanst, 
zo groot als de klok uit het design papier.
Hier heb ik een smal rond zwart rondje voor uitgestand,
dat past om de opening.

Hierna verschillende onderdelen 
op design papier getekend en uitgeknipt.
Op maat gemaakt zodat het goed past om de opening 
en daarna op zwart gemat.



De filmstrip doormidden geknipt en achter de onderkant laten vallen. 


Hier zie je het inlegvel waar design papier is opgeplakt.
Leg het midden achter de ronde opening en teken de opening op.
Hier plak je de klok op.
Trek een potlood lijn om het inlegvel
 en plak een halve cm ruimer dubbelzijdig tape. 



Neem een stukje designpapier en stempel hier een tekst op.
Plak dit op de achterkant zodat dit zichtbaar
 is als je het inleg vel eruit haalt.

Nu kun je het ander deel erachter plakken.

Versieren kun je doen zodat jij het mooi vind.

Hieronder vind je de materialen die ik heb gebruikt.

Ga jij een mannenkaart maken en wil je meedoen met de verloting?

Plaats dan hieronder bij inlinkz jouw kaart.


Hartelijk dank voor het lezen van dit bericht.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat,



    

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen: