Just checking

Hallo allemaal,

Met de shape art mal Wilma (470.713.209) heb ik jullie al 2 voorbeelden laten zien, maar ik vind het ook altijd leuk om met dit soort mallen een easelkaart te maken. Hiervoor teken je de mal 2 keer net een stukje overlappend aan elkaar en 1 keer enkel. De basis heb ik uit hemelsblauw linnenkarton en kraft krijtwit gesneden. Het dessinpapier is van CraftEmotions (Delft). Van de enkele kaart heb ik een shaker gemaakt met daarin tiny shapes van CraftEmotions.


De teksten zitten bij de stempelset met het hondje (en nog andere dieren) van CraftEmotions.


Het hondje heb ik gestempeld met Memento Tuxedo Black op colorcard van CraftEmotions en ingekleurd met mijn alcoholmarkers.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  







1 opmerking: