Tiny Shapes

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze kaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het mooie designpapier Sweet flowers van Marianne Design.
De basis van de kaart heb ik gemaakt met de Essentials nr.252 mal van StudioLight.


In de kaart heb ik shakers gemaakt in de vorm van een cirkel.
Hierin zitten de super schattige Tiny shapes schudelementen van Craft Emotions. 



Als je goed kijkt zie je zelfs ijsjes en lekkere taartjes in de shaker zitten.


De tekst Hoera is gemaakt met de stans "tekst: hoera __ jaar!" van Craft Emotions. Dit is een Impress stamp Die. Dat betekent dat je inkt op de stans doet, deze daarna stanst en je figuurtje daarna meteen gestempeld en gestanst is.


Met de Lieve teksten stempelset van Marianne Design heb ik de kaart vervolgens afgemaakt. 


En dan is dat mijn kaart weer.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 

   











 

   











 

1 opmerking: