Speciaal voor jou

Dag lezer van dit blogbericht.

CraftEmotions heeft voor het eerst designpapier uitgebracht.
Hier ben ik mee aan de slag gegaan.

 

Heb een zwart doosje gemaakt en met wit 
de mal met schulpen ook van CraftEmotions uit gestanst.
Dit in het klein herhaald en daarna versierd met Raders.
Het auto plaatje is een oudje.


De bovenkant en de onderkant van dit doosje
 heb ik verbonden zodat je hem kan neer zetten.

 
De linkerkant binnenkant van het doosje heb ik met
 verschillen mallen en stempels versierd.


Op de midden gedeelte van de verbinding,
 vond ik de tekst Gefeliciteerd goed uitkomen.
Dit is een snijmal van Crealies.

    
De rechterkant binnenkant heb ik de mal van 
Marianne design gebruikt met de tekst Proost.

Hierop met embospoeder de tekst geplaatst.
De muzieknoot vond ik passend bij de tekst.


De achterkant heb ik ook bewerkt zoals de voorkant.

De zwart wit kleuren vind ik erg fijn om mee te werken.
Dit design papier is ook in andere kleuren uitgebracht.

Hieronder vind je de materialen waar ik deze creatie mee heb gemaakt.
Klik op het plaatje en je komt bij de producten.

Hartelijke dank voor het lezen van dit blogbericht,

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.



                   
                           
                                           





1 opmerking: