Hip Hip Hooray!

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien, gemaakt met de gave nieuwe stempelset Funny Animals 1 van Craft Emotions.


Ik heb een kaart gemaakt met een opstaande rand.


Binnen deze rand heb ik met de masking mal "Hip Hip Hooray" van Craft Emotions deze tekst gemaakt.

Op de rand van de kaart heb ik de verschillende diertjes uit de stempelset gebruikt.


Bij de gave schildpad kun je de pootjes losknippen en zelf bedenken hoe de schildpad loop.



De eend heb ik gekleurd volgens het mooie patroon van een mannetjes eend, door een klein stukje in de nek wit te laten.


En tot slot het gave varkentje.



En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 

























1 opmerking: