Groetjes Kaart


Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien.


Ik heb hierbij gewerkt met het designpapier uit de Ultimate Scrap Collection van StudioLight.
De basis van de kaart is de dutch Doobadoo Shape Art Priscilla A5.


Daarnaast heb ik de stans "Groetjes" van Marianne Design gebruikt.


De binnenkant is versiert met plaatjes en knipfiguren uit de Ultimate Scrap Collection van StudioLight.


In het midden heb ik twee gaten gemaakt en daarin heb ik twee hartjes gehangen.
Om die gaten heb ik de stansmal cirkels scalop XL drop van Craft Emotions gemaakt.


Rechts is de kaart weer versiert met knipfiguren.


Dit is de binnenkant in het geheel.


Aan de achterkant kun je nogmaals de gaten in de kaart zien.



En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
 




 





 





  

1 opmerking: