Challenge April 2023: Maak een babykaart

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik een reminder laten zien voor de lopende challenge hier bij Hobbyshop Veldmaat.
De challenge is: Maak een babykaart.


Ik heb gewerkt met het designpapier Hopping Bunnies van Craft&You.
De basis van de kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo Card Art Kerstbal.
Ja, je leest het goed KERSTBAL!
Door deze mal met een geheel ander thema te gebruiken, is deze het gehele jaar te gebruiken.
Wel heb ik het bovenste stukje van de kerstbal recht gemaakt.

 

Daarnaast heb ik uit het designpapier ook deze leuke diertjes geknipt.
Die ik weer heb gebruikt op mijn kaart.


Op het middelste deel heb ik de tekst "hoera een baby" geplakt uit de stansset Hoera een baby van Craft Emotions.


De achterkant is op dezelfde manier opgebouwd met het designpapier Hopping Bunnies.

 

Ook hier heb ik twee leuke beestjes uitgeknipt.



En dan is dit mijn creatie.
Je kunt meedoen met de challenge door je kaart hieronder achter te laten of in de map op Facebook.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  





 
 



 





 






You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: