Hieper de piep hoera

 Hieper de piep hoera.

Hallo Allemaal.

Wat zijn we blij dat we al snel aan de slag kunnen
 met de nieuwe masking mallen en stempels van CraftEmotions.

Deze creatie heb ik mij bedacht.




Ben begonnen met het sjabloon op silk papier te leggen 
en daarna in 3 kleuren met distress inkt te bewerken.
Hiervoor heb ik een brush borstel gebruikt.



De stempels heb ik met memento zwart gestempeld,
 met behulp van een stempelhulp.
Daarna ingekleurd met distress inkt en uitgeknipt.

Door een sneetje te maken in de ondergrond,
 kon ik hier de stempel onderschuiven.


Ook hier heb ik gestempeld met zwarte memento.
Na het inkleuren met distress inkt  uitgeknipt ,
een sneetje gemaakt om hem erachter te stoppen.


Aan de bovenkant heb ik nog wat tekst gestempeld 
met zwarte memento inkt.
De randjes gekleurd en rondom een stippellijn geplaatst.

Uit bruin kraft een planner pagina uit gestanst
 en mijn creatie hier opgeplakt,

Ringetjes om de gaatjes 
en een wax koord erdoor en klaar was mijn creatie.

De producten die ik heb gebruikt vind je hieronder.

Bedankt voor het lezen van dit bericht en graag tot een volgende keer.

Vriendelijke groet va Rikie de Mönnink.
Lid van het Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.






1 opmerking: