Hoera een baby

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze babykaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het babypapier Anton Pieck van Joy! Crafts.
De basis van de kaart is gemaakt met de Envelope stans nr.36 van StudioLight.


Uit het bijbehorende knipvel heb ik deze plaat geknipt en gebruikt op de kaart.


Deze ooievaar heb ik uit het designpapier geknipt en gebruikt.


Verder heb ik met de stansset "Hoera een baby" van Craft Emotions deze tekst gemaakt.


Bovenin heb ik nog deze speen verwerkt.
Deze is gemaakt met de stans Bagtopper Fopspeen van Marianne Design.


En dan is dit mijn kaart.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
 
 





 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten