Positivi-tea

Dag Allemaal.

Er is een nieuwe stempel uitgekomen van Carla Kamphuis, 
en hier mocht ik alvast mee gaan werken.

Deze mag ik jullie vandaag laten zien.

Heb er een slimline kaart van gemaakt.


Ben begonnen om de theepot en de kopjes
 op water color papier te stempelen met Versafine zwart.


Hierna heb ik de theepot wel een ander kleurtje gegeven als het voorbeeld.


Ook de kopjes hebben een iets andere kleur gekregen.


Om de slimline wat vrolijk te maken,
heb ik de mal in verschillende kleuren uit gestanst.

Het geheel heb ik met distress inkt ingekleurd.

De producten die ik heb gebruikt vind je hieronder.

Hartelijk dank voor het lezen van dit bericht 
en graag tot een volgende keer.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.






 

2 opmerkingen:

  1. Supermooi Rikie. Het is een enige stempelset! Je zou toch bijna willen wonen in die theepot!

    BeantwoordenVerwijderen