Seabreeze

  

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier SeaBreeze van Marianne Design.
Dit papier heeft een heerlijk zeethema.
De huisjes op de kaart komen uit het bijbehorende knipvel.


Met de stansmal Angel van Joy Crafts heb ik een soort Patrijspoort gemaakt midden op de kaart.


Hier achter kijk je naar de zee waar de vissen zwemmen.
De vissen zijn gemaakt met de stempelset Tropische vissen van Craft Emotions.
Iedere vis heb ik telkens meerdere kleurtjes gegeven.


Verder heb ik de kaart versiert met de mask Duo Colour patroon Nr.6 van Craft Emotions.
Dit is een mask die uit twee verschillende patronen bestaat.
Samen maken de patronen weer één patroon.
Eerst pak je het ene patroon en maakt die met, in dit geval, lichtblauw.
Hierna draai je de mal om en maak je met donkerblauw de rest van het patroon.

 

Onderop de kaart heb ik zeewier gemaakt met de stansmal Zeewier, Koraal van Craft Emotions.


En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
 

 
















 





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten