Sliderkaart


Dag Allemaal,

Hier komt mijn eerste creatie van 2023 

Dit is een slide kaart met een stencil van Studiolight.
Maar het werken met dit stencil was niet gemakkelijk.

Met behulp van internet ben ik er wel uitgekomen.
Hieronder zal ik laten zien hoe het werkt.


Hier zie je mijn creatie waar ik het 
nieuwe designpapier van Craft O"clock heb gebruikt,


Zo ziet mijn creatie eruit als het midden gedeelte is opgetrokken.


Het deel wat is opgetrokken heb ik bewerkt met 2 delen
 van jet stencil Essentials nummer 443.
Hierop heb ik gewerkt met elementen.



Op de bodem heb ik op krijtwit cardstock de tekst gestempeld.
Van Marianne design.


Zoek de verschillen!!
Links zie je het halve rondje in de mal zitten.
Dit hoort er niet vast in te zitten, en moet eruit worden geknipt.

 

Dan stans je de grootste mal uit en dit is de bodem van je creatie.


 

Dan zitten er 2 mallen in met een strakke rand.
Deze lag je in elkaar en dan ga je deze stansen.
Recht zie je wat het resultaat is.

 

Aan de bovenkant stans je daarna het rondje uit.


  Foto 4

De mal met de stippellijn stans je uit.
Zelf heb ik dit gedaan uit design papier, 
maar een volgende keer zou ik dit uit cardstock gaan doen,
 omdat je hier aan trek vind ik dit prettiger.

 Hier de link naar het filmpje voor nader informatie:



Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.
Lid van het Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

De ze producten heb ik gebruikt en zijn in de (web) winkel te koop.
Door erop te klikken kom je bij het product.

























3 opmerkingen: