Mapje met notitieboekje

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een leuk cadeaumapje voor jullie als inspiratie. Deze heb ik gemaakt met het prachtige papier van Craft O'Clock (Vintage Chic). Ik vond het te mooi om alleen een kaart mee te maken, dus heb ik er een mapje van gemaakt met daarin een notitieblokje. Leuk om cadeau te geven.

Dit is de voorkant van het mapje.


En dit is de binnenkant. Aan de linkerkant heb ik een pocket gemaakt met daarin labels. En aan de rechterkant een notitieblokje waarvan ik de voorkant ook beplakt heb.


Dit is het notitieboekje.

De vlinder is gemaakt met 2 stanzen van CraftEmotions die ik op elkaar heb geplakt.

De labels komen uit het blokje met dessinpapier.


Hieronder zal ik uitleggen hoe ik dit heb gemaakt. Voor het mapje neem een stuk cardstock van 29x16 cm. Deze ril je op 13 en 16 cm.

Voor de pocket waar het notitieboekje in zit neem een stuk cardstock van 15x18 cm. Deze ril je aan de  zijde van 18 cm op 1 en 2 cm. Een de zijde van 15 cm ril je deze op 13 en 14 cm.

Daarna knip je de delen weg volgens onderstaande foto.

1 kan snij je schuin weg. Aan de onder- en zijkant heb ik eerst 2 cm vanaf de binnenste rillijn gemeten.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   

 







7 opmerkingen: