Challenge Januari 2023. Maak een kaart zoals op de tekening

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik een reminder laten zien voor de challenge van januari en de challenge is maak je kaart volgens deze tekening.


Dit is mijn versie geworden.


Ik heb gewerkt met het designpapier Kitchen stories van Scrapboys.
Dit heb ik gecombineerd met donkerrood cardstock.
Het plaatje komt ook uit het paperpad.


Onderin zit dus de band. Hierop moest een rondje komen.
Het leek mij wel grappig om hiervoor een klok te gebruiken.


Bovenin heb ik de feestvlaggetjes van Craft Emotions gebruikt.
Hierop heb ik de tekst Party gemaakt.


En dan is dit mijn creatie.

Je kunt zelf ook meedoen met de challenge door jou creatie hieronder te delen of te plaatsen in de map op facebook. Lees voor de zekerheid nog even de nieuwe spelregels hieronder.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
 
  


             

Spelregels challenge:

  • Jou kaart mag niet ouder zijn dan de start van onze challenge.
  • Gebruik minimaal 2 artikelen op jou creatie die in onze (web) winkel te koop zijn.
  • Zet jou creatie in het juiste album of blogbericht, wil je kans maken op de prijs.
  • Je mag met maximaal 2 verschillende creaties deelnemen aan onze challenge.
  • De prijs die wij uitkeren is een shoptegoed van 10 euro. Dit is zonder verzendkosten. Die komen er bij je bestelling nog bij.
  • Wij geven de prijs weg als er meer dan 10 deelnemers zijn aan onze challenge.
  • Op de 1e donderdag van de maand wordt de winnaar bekend gemaakt via facebook en blogger.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten