The dust bunnies ...

Hallo allemaal,

Met de shape art pennant mal van Dutch Doobadoo heb ik een pocketkaart gemaakt. Hiervoor heb ik de mal eerst helemaal overgenomen op zilvergrijs linnenkarton en kraft krijtwit. Daarna beplakt met dessinpapier van The Paper Boutique (Flitter Flutter). Vervolgens heb ik een strook zilvergrijs van 10,5 cm breed gesneden en hierop nogmaals een deel van de mal getekend. Deze heb ik ook weer beplakt met kraft krijtwit en dessinpapier en vervolgens met dubbelzijdig tape als een pocket opgeplakt.


In de pocket heb ik een losse kaart gedaan.

Hierop heb ik een stempel gebruikt van CraftEmotions. Deze bestaat uit losse onderdelen en zo kun je zelf de afbeelding stempelen zoals je mooi vindt.

Als decoratie heb ik een tekst en vlinder van CraftEmotions gebruikt. Op het lijfje van de vlinder heb ik wat Nuvo Drops in de kleur Ebony black gebruikt.

De tekst komt uit de stempelset. Vond deze wel grappig.

De afbeelding heb ik gestempeld met Memento Tuxedo black op colorcard en daarna ingekleurd met alcoholmarkers.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  

  











Geen opmerkingen:

Een reactie posten