Beterschap

Hallo allemaal,

Met de shape art mal Lucinda van Dutch Doobadoo (470.784.193) kun je ook een drieluik maken. Hiervoor heb ik de mal 2 keer aan elkaar getekend. Het 3e stuk heb ik apart getekend met er aan een plakstrook om aan het andere deel vast te maken.
Voor de basis heb ik mosgroen en paars linnenkarton gemaakt. Het dessinpapier is van Piatek (Secret Garden). Ik vond dit papier met die mooie bloemen wel passend bij een beterschapskaartje.


Hieronder zal ik alle 3 de delen even apart laten zien. De doily heb ik gemaakt met een stans van Noor!Design.

Beterschap is gemaakt met een stans van CraftEmotions. Er achter heb ik blaadjes gedaan die ik heb gemaakt met een stans van Joy!Crafts.


Hier de tekst nog van dichtbij. Kijk hoe mooi het geëmbost wordt.

Achter de bloemen ook wat blaadjes.

De egeltjes zijn stempels van CraftEmotions. Deze heb ik met Memento Tuxedo black gestempeld op colorcard en daarna ingekleurd met alcoholmarkers. Ik heb ze opgeplakt met wat foamtape om wat meer diepte te creëren. 


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
     









2 opmerkingen: