Boerderij

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze boerderijkaart zien.

Ik heb gewerkt met het designpapier Old Farm van Scrapboys.



De kaart is een doorkijkkaart.
De rand van de kaart is gemaakt met de stans Marianne Design Creatable Anja‘s long border LR0537.
Hierop heb ik Nuvo Drops Ivory Seashell gebruikt.

 

Verder is de kaart gevuld met diertjes uit het bijpassende Popup paperpad Old Farm.

  

Links heb ik een huisje in 3d gemaakt. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de stans Kerstdorp huisje 3 van Craft Emotions. Dit huisje heb ik doormidden geknipt en toen opgeplakt.

   

Verder is de buitenkant ook bewerkt met knipfiguren uit het popup Paperpad Old Farm.

 


En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  








 

 
   

   


 



 

2 opmerkingen: