Samen creatief #34 op 14 febrauri om 19.00

Hallo allemaal, op 14 februari om 19.00 mag ik(Francis)de samen creatief gaan verzorgen.
Ik heb hier al een filmpje voor opgenomen.
Dit staat op het you tube kanaal van de groep :hier is de link
Als je op het bovenstaande klikt, kom je terecht in het filmpje

Ik laat daar in het filmpje het gebruikte papier zien , en ik snijd alles al voor .
En zou je dan mee willen doen met de live , dan kan je lekker meekomen.
Ik zou het in ieder geval super gezellig vinden als jullie meedoen!!
Willen jullie nu hetzelfde gebruiken als waar ik mee werk , dan is hier de link naar het toffe pakket.
We gaan werken met het gave papier Van Piatek , Birdhouse
Een groot voordeel is dat het een groot pakket is, en dat je van meerdere kleuren echt genoeg hebt om deze samen creatief te maken.
Klik je op de foto van het pakket, dan kom je gelijk in de webshop terecht

Ik hoop jullie te gaan zien op 14 februari om 19.00. Groetjes Francis


Kan een afbeelding zijn van de tekst 'H samen creatief met Dinsdag 14 Februari om 19.00 uur geeft Francis onze Samen Creatief #34 Hier het boodschappenlijstje. x x Cardstock Hoog 2xA 23.5 1xB 9.5 1xC 19.5 1xD Breed 13 14 X x x Breed 9.5 X 9.5 x Design Hoog 2xA 19.5 2xB’ 19.5 2xC 1.5 2xD 3.5 2XE 3.5 x 9.5 x 1 10 10 x x 2xF 19 x 1.5 9 1xG X 9.5 Verder zijn we nodig: Stukje lint van 75 cm. Een Rand pons of randmal. Standaard gereedschap. Snij apparaat met rilfunctie of een liniaal potlood en rilpen. Dubbelzijdig tape en lijm.'
Statistieken en advertenties bekijken
Alle reacties:
3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten