Uitwerking Samen Creatief 31

 Zoals beloofd is hier mijn uitwerking van mijn Samen Creatief 31.


Dit is de voorkant van mijn kaart.
Links boven in heb ik kerstbloemen geplakt.|
Deze zijn gesneden met een stans van Nellie Snellen SD247.


Hier zie je ze van dicht bij.
In het hart heb ik een plakparel geplakt van Marianne Design.
De bladeren heb ik wit gemaakt met pasta.


Dit is de binnen kant van de kaart.
De kleuren van het design papier zijn prachtig.


Marianne Design heeft dit jaar stempels uitgebracht met hele leuke kerst teksten.
Zo heb je een keer iets anders dan alleen fijne feestdagen.
Ik hou ervan.


Uitgeklapt ziet het er zo uit.
Ik heb ervoor gekozen om het design papier door te laten lopen.


Dit is de achterkant van mijn drieluik.


Het midden van de kaart.
Ik heb ervoor gekozen om de labels blauw te maken.
En ze komen zo ook prachtig uit met het roze papier.


Aan de rechterkant heb ik uit design papier kerstbomen geplakt.
De zijkant is smal dus is het mooi om er iets hoogs te plakken.


Hier zie je al mijn labels.
CraftEmotions heeft een stansmal waar je de tekst winter en de ster
mee uit kunt stansen.

Fijn dat iedereen mee wil doen met mijn samen creatief.
Dit kan nog tot en met 15 November.
Plaats je bericht bij ons in blogger of in onze facebook groep, in de juiste map.
Dan maak je kans op een shoptegoed van 10 euro.

Heel veel succes met maken van deze creatie.
Wil je graag het boodschappenbriefje terug lezen en het filmpje zien,
klik dan HIER.

Met creatieve groetjes
Anneke
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

      
 






























2 opmerkingen: