Feestvarken

  Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag dit doosje zien.
Hierbij heb ik gewerkt met de Dutch Doobadoo Dutch Card Art Built up Varkentje.
Ik wilde een keer iets anders doen met een Built up mal dan normaal.


Ik heb daarom een 3d varkentje gemaakt door alle onderdelen 6x te maken.
Deze heb ik vervolgens dubbelgevouwen en tegen elkaar geplakt.


Het staartje heb ik gemaakt van een touwtje.


  

De zijkanten van het doosje heb ik versiert met de stansen CraftEmotions Die Handletter - hoera van harte (NL) en Studio Light Cutting Die Friendz nr.272.
Het doosje zelf is gemaakt met het Paperpad Essentials Slimline White fade.
Dit papier wordt steeds lichter. Dat geeft dit gave effect.


 

Het varkentje is ook feestelijk aangekleed met een hoedje en een ballon. Dit heb ik ook gedaan met de Studio Light Cutting Die Friendz nr.272. Ook deze heb ik 6x gemaakt en toen dubbel gevouwen en tegen elkaar geplakt. De ballon staat op een cocktailprikker.



Het doosje kan ook open en dan kan er iets lekkers of een cadeautje in.



En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

       


 



1 opmerking: