Kertsboom

Hallo lezer van dit blogbericht.

Wat fijn dat je even langs komt.

Voor deze week heb ik een creatie gemaakt 
met een kerstboom. 


Deze mal van CraftEmotions
heb ik al vaker gebruikt voor een creatie.

Vandaag laat ik hem op deze manier zien.

De rechthoekige kaart is hoog 18.5 cm.en breed 16 cm.
Deze heb ik versierd met elementen uit het designpapier.

De boom heb ik 4x uit gestanst in kraft karton.

Na het stansen heb ik op de rechte rand gerild
 en 1 cm verder afgesneden.
De 1 cm plak je op de rand van je kaart aan de binnen zijde.

De volgende bomen 2 ril je ook weer op de rechte rand 
en snij je ook op 1 cm af.
Deze plak je boven op de eerst 2 bomen.


Stans nu het designpapier.
 4x uit het gewenste designpapier naar boven gelegd.
en  4x met de goede kant van het designpapier naar beneden.
De bomen hebben namelijk een voor en een achterkant.


Het design papier heb ik iets smaller gemaakt
 zodat je een randje van het kraft karton blijft zien.
 

De bomen heb ik verder versierd door uit het designpapier
afbeeldingen te knippen die ik geschikt vond. 


Om het geheel heb ik een banner gemaakt.
Hier heb ook weer afbeeldingen uit het designpapier geknipt.

Bedankt voor het lezen van dit bericht.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.


                            

2 opmerkingen: