Album Lovely when you smile

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag dit album zien.


Ik heb hierbij gewerkt met het designpapier Lovely when you smile van Craft O Clock.

Met de Studio Light Cutting Die planner Essentials nr.110 heb ik de mooie bloemen rand op de voorkant gemaakt.

Aan de binnenkant van het album heb ik links een pocket gemaakt. Langs de rand heb ik de Studio Light Cutting Die JMA Write You Story nr. 202 gebruikt. 


Hierin zitten twee labels. De rechtse komt uit het knipvel dat bij het papier zit.
De linkse is gemaakt met de label stans van Studio Light. 


In de rechtse pagina zit een klein label en ook bovenin de pagina zit een label.
De rand over de pagina waarachter het kaartje is geschoven, is gemaakt met Studio Light Cutting Die Planner Essentials nr. 112. 


 

Met de hierboven genoemde stans zijn ook deze twee pockets op de volgende pagina gemaakt.
In de pockets zitten weer labels verwerkt.



In deze pagina zit ook nog een kaartje verstopt.


 

Op de volgende pagina zit een envelopje en rechts zit een rand met hierachter een kaartje.
Het envelopje is gemaakt met de stansmal Studio Light Embossing Die Cut Stencil Envelope Essential nr. 319.


Ook in de volgende pagina zit links weer een pocket. Deze is gemaakt met Studio Light Cutting Die Planner Essentials nr. 112. De rechtse pagina is een dubbele pagina die open kan klappen.


 

Hierbinnen zitten weer twee pockets.

'

In laatste pagina zitten ook weer pockets met labels.
Links heb ik gewerkt met CraftEmotions Big Nesting Die Cirkels Scalop XL Drop, hierachter zitten twee pockets geschoven. Rechts zit een pocket met hierin twee labels.


Met een lintje sluit het album.

En dan was dat mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

   


     

 











 

2 opmerkingen: