Heel veel lieve groetjes.

 Heel veel lieve groetjes.

Dit model kaart heb ik met mijn verjaardag ontvangen.
Wilde hem toch eens gaan maken, dus hier is hij dan.


Het design papier wat ik heb gebruikt is van Piatek Dear love.


Aan de linkerkant van deze creatie heb ik een label uit het setje 
van Piatek Paper die-cut garland gebruikt.
Deze heb ik op rood gemat.
Op deze label heb ik wel een tekst gestempeld.


Op het midden gedeelte heb ik een rondje wit gestanst 
met daarop een rondje met een figuurtje.
 Deze is van CraftEmotions.
De dubbele vlinder gebruik ik ook vaak.
Het komt zo goed uit met de rode ondergrond.
De bloemen toef komt uit het designpapier.


Rechts heb ik weer een label uit het setje gebruikt.
Deze ook weer op rood gemat.
Op zowel de linker en de rechterkant heb ik de swirl gebruik.
Na het uitstansen in stukje geknipt.

Helemaal recht heb ik nog een pochet gemaakt voor een label.
Hier kan men de afzender op noteren.

De maten van de kaart is 15 hoog en 30 cm breed.
Rillen op de lange kant op 10 en 20 cm.
Links op de vouwlijn op 4.5 cm van boven een streepje zetten.
Nu vanaf de punt naar de 4.5 cm rillen 
en daarna van de 4.5 cm naar de volgende rillijn rillen.
Dit doe je ook op de rechter rillijn maar dan onderaan.

Veel succes gewenst als je deze kaart gaat maken.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.
Lid createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt voor deze creatie.
Klik op het plaatje en je komt in de webwinkel.

                   


3 opmerkingen: