Let is snow

Hallo allemaal,

Studio Light heeft hele leuke stanzen om zelf een paddenstoel en gnoompjes te maken. Hiermee heb ik deze winterse kaart gemaakt.
Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.189) gebruikt. Deze heb ik uit burgundy linnenkarton en kraft krijtwit gesneden. Het dessinpapier is ook zo mooi. Dat is ook van Studio Light.
Sommige delen heb ik foamtape opgeplakt zodat je wat meer diepte krijgt.


Hier de gnoompjes van dichtbij. Heb sommige delen uit linnenkarton in diverse kleuren gestanst en sommige delen uit dessinpapier.

De boompjes zijn gemaakt met een stans van CraftEmotions.

De tekst is van Studio light en heb ik over de sneeuwrand geplakt. De sneeuwrand heb ik met dezelfde mal gemaakt als de boompjes maar ik heb dit er af geknipt en daarna beïnkt met wat Memento espresso truffle. 

De vleugels en het hart zijn mooie stanzen van CraftEmotions.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


  


  

  






 







2 opmerkingen: