November Challenge reminder: maak een Kerstkaart

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik jullie een reminder laten zien voor de lopende challenge: Maak een kerstkaart.

Je kunt jou creatie hier inleveren.

Ik heb de basis van mijn kaart gemaakt met het designpapier is Cosy Winter van Piatek.
De stans is Studio Light Cutting Die Essentials Envelope nr.36 A5. 

Deze stans heeft een hele mooie rand langs een slimline kaart.

In het midden van de kaart heb ik gewerkt Marianne Design Craftable Let it snow Circle by Marleen (ENG) CR1600. Hierin zit een plaatje uit het designpapier.

Op de achtergrond heb ik bomen gemaakt met de mal Marianne Design Creatable Tiny‘s Bos horizon LR0735.


Hiervoor zit het hertje, gemaakt met studio Light Cutting Die Friendz nr.402.


En dan is dit mijn kaart.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 












  





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: