Sint en Piet

Hallo allemaal,

Nog even en Sint en Piet zijn weer in het land.
Dutch Doobadoo heeft een heel leuk stencil (470.784.176) om zelf een Sint en Piet te maken. Deze heb ik gebruikt voor mijn kaart. En in plaats van te paard komen ze aan in een oud Volkswagenbusje. Dit is ook een stencil van Dutch Doobadoo (470.713.876).

Ik heb er een easelkaart van gemaakt. Van een strook zwart linnenkarton heb ik een de easelkaart gevormd. Op de smalle helft heb ik de onderkant van het busje getekend en uitgeknipt. Uit een apart stuk heb ik het hele busje gemaakt. Heb hierbij dessinpapier van Craft O'Clock (Red Mood) gebruikt.


Hier zien jullie Sint en Piet van dichtbij. Ik heb linnenkarton in de kleuren crème, zwart, kerstrood, toffee en zilvergrijs gebruikt. Voor de baard en snor heb ik krijtwit kraft gebruikt.

Hier het busje van dichtbij. Achter de ramen heb ik vellum geplakt. Zo lijken het net echte ramen.

De staf is ook van Dutch Doobadoo. 

De muts van Piet heb ik uit dessinpapier gemaakt.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
   










4 opmerkingen: