Vintage Ticket

 Vintage Ticket.

Wat fijn dat je een kijkje komt nemen van dit bericht.

Deze kaart heb ik gemaakt om jullie te inspireren 


Om deze kaart te maken heb je eigenlijk niet zoveel nodig.
Het designpapier en de elementen komen uit de serie JMA Inner Peace.
Hierbij heb ik ook het stencil van deze serie gebruikt.
Om de randjes mooi te laten uitkomen 
heb ik op donkerrood linnenkarton geplakt.


Bovenaan heb ik er elementen achter gestopt.
Deze elementen heb ik gescheurd en verfrommeld.
Daarna met de lijmpistool opgeplakt.


Voor de afbeelding het ik het stencil van CraftEmontions gebruikt.
Eerst in krijtwit gestanst, maar uit designpapier is het mooier.


De bloem zat in een hele groot element.
Deze heb ik appart uitgeknipt.
Ook weer verfrommeld en met de lijnpistool opgeplakt.

Dus met designpapier en met de elementen kun je als een kaart maken.
Zelf vind ik het met een stencil wel mooier.

Bedankt voor  je bezoek van dit bericht.
Graag tot een volgende keer.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Hieronder zie je de producten die ik heb gebruikt.


   



1 opmerking: