Reminder Oktober Challenge: gebruik dieren op je creatie

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik een creatie laten zien voor de challenge gebruikt dieren op je creatie.
Ik heb hiervoor gewerkt met het hondje van Craftlab.

Ik heb de hondjes samen gebruikt met de trein van Craftlab.
De hondjes zitten allemaal netjes in de trein of de wagonnetjes.

Dit heb ik aan beide kanten gedaan.

Zo heb ik zes hondjes gemaakt:



  


Tussen de twee rijen treintjes heb ik kleine doosjes gemaakt, waarin een kleine lekkernij past.


En dan is dit mijn creatie.


Je kunt nog meedoen door jou creatie voor de challenge in dit mapje te plaatsen.
Je maakt dan kans op een leuke prijs.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


  

  













   


















  

 







You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten