Birds

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien.

'

Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Vintage legend van Scrapboys. 


Ik heb van de kaart een dubbele kaart gemaakt, zodat je in de kaart een boodschap kunt schrijven voor de ontvanger. 


Verder heb ik op de kaart gewerkt met de stempelset Birds 3 van Craft Emotions. Deze birds heb ik gestempeld en ingekleurd op het fijne Pro silk papier van Craft Emotions. Dit is heel glad aquarelpapier. En juist dit gladde vond ik heel fijn werken. 


Achter de vogeltjes zit een cirkel uit het designpapier. Ik wilde daarom van deze cirkel een soort dromenvanger maken. Op de rand van de cirkel heb ik daarom de Kersenbloesem stans gebruikt voor de bloemen. Deze stans heeft puntige bladeren aan de bloemen, maar door die eraf te knippen, heb je direct een hele andere bloem met exact dezelfde mal.


Onder de bloemen heb ik veren aan de dromenvanger gehangen. 
Enkele van deze veren komen uit het designpapier en de oranje veren komen uit de stempelset en zijn ingekleurd. 


 

De kaart heb ik afgemaakt met de tekst uit de stempelset: Home Tweet Home en wat Nuvo Drops.

En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 
















 



2 opmerkingen:

  1. Ik deel deze getuigenis met partners die het moeilijk hebben in hun relaties omdat er een blijvende oplossing is. Mijn man verliet mij en onze 2 kinderen voor een andere vrouw voor 3 jaar. Ik probeerde sterk te zijn alleen voor mijn kinderen, maar ik kon de pijn die mijn hart kwelde niet beheersen. Ik was gekwetst en verward. Ik had hulp nodig, dus ik deed wat onderzoek op internet en kwam een ​​website tegen waar ik zag dat Dr. Ediomo, een spreukgebruiker, je kan helpen geliefden terug te krijgen. Ik nam contact met haar op en ze zei een speciaal gebed en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing keerde mijn man na 2 dagen terug naar huis. Dus we kwamen bij elkaar en er was zoveel liefde, vreugde en vrede in de familie. U kunt ook contact opnemen met Dr. Ediomo, een krachtige oplossingsassistent
    1) win je ex-vriendje terug
    2) Breng man en vrouw samen
    3) stop met het herhalen van nachtmerries
    4) Kruidengenezing voor HIV en kanker
    5) Krachtige magische ring
    6) geluksbrenger
    7) Obsessies doorbreken
    8) Bevallings- en zwangerschapsproblemen Neem contact met ons op via EMAIL:drediomo77@gmail.com U kunt ook Whatsapp +2349132180420

    BeantwoordenVerwijderen