Challenge Oktober: gebruik dieren op je creatie

 

 Dag allemaal,

De opdracht voor Oktober is :

Gebruik dieren op je creatie.

 Wil je meedoen aan deze challenge let dan op het volgende.

Gebruikt 2 of meer artikelen die in onze website staan,
 en jouw creatie mag niet eerder op internet gepost zijn.

Voor deze opdracht heb ik het volgende gemaakt.



Na mijn voorraad te hebben doorzocht was dit het enigste met dieren.

Mijn creatie heb ik gemaakt met de
 Mal Van Marianne design de LR 0677

Bij deze mal kun je restje design papier gebruiken.

De grote cirkel is uit donkerrood gestanst.
Daarna heb ik krijtwit gebruikt.


Verder heb ik de kaart opgebouwd met element.


Deze dieren zijn wel heel lief, en komen ook uit het designpapier.


Hier zie nog een aantal elementen.

Gaar u meedoen met onze challenge?

Plaat jou creatie in de map. 

Wij verloten onder de inzendingen die voldoen 
aan de voorschriften een pakket van € 15.00

Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht.

Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink
Lid Createam en Vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat. 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en mooi papier ook gebruikt.
    Ik heb net mij kaart geplaatst met 2 kleine eekhoorntjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net mijn 2e kaart geplaatst. De meeste mensen zijn erg bang van spinnen, maar ik gelukkig niet.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitdaging, had m bijna gemist! Net mijn kaartje geplaatst. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen