Flying by to say hi

Hallo allemaal,

CraftEmotions heeft zulke leuke vogelstempels uit. Ik was daar meteen weg van toen ik ze in mijn DTpakket zag. Heb er een verjaardagskaart mee gemaakt.

Voor de basis van mijn kaart heb ik zwart en ivoor linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Lovely when you smile).
De cirkel op de voorkant heb ik gemaakt met een stanzenset van CraftEmotions. Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.


Zo ziet de binnenkant er uit. Het middelste pop-up deel komt naar voren als je de kaart opent.

De tekst komt uit de stempelset met de vogels.

De letters heb ik gemaakt met een alfabetstans van CraftEmotions.

De vogels heb ik gestempeld met Memento Tuxedo black op Colorcard en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.





Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  












2 opmerkingen: