Fijne dag

Hallo lezer van dit bericht.

Deze creatie heb ik gemaakt 
om met de nieuwe Mal van CraftEmotions 
en de nieuwe serie van Studiolight Inner Peace 
uit de JMA collectie te gaan werken.


Ben begonnen met rood linnen karton en daarop krijtwit.
Het design papier is Inner Peace JMA-IP-PP58
De  rondjes heb ik met mallen uit gestanst.
Het rood heb ik 2 x gestanst 
zo kon ik er het doorzichtige Sheet 
JMA-IP-ACS02 er tussen plakken.


Alles wat in dit hoekje heb gebruikt komt uit de
 collectie JMA-IP-DCB30 waar 400 elementen in zitten.


Hier heb ik om het wat speels te maken
 2 plaatjes met deze paperclip vast op de kaart bevestigd.


Om de easelkaart te laten staan
 heb ik hier de elementen verhoogd opgeplakt 
Zo blijft de bovenkant van de kaart rechtop staan.

De elementen heb ik met een lijmpistool opgeplakt.
Zo ziet het goed vast en blijft het bol staan.

Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht.
Graag tot een volgende keer.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.
Lid createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

He producten hieronder heb ik bij deze creatie gebruikt, 
en zijn bij Hobbyshop Veldmaat te koop.



   

1 opmerking: